ATK-tukea Hangosta Sodankylään

Asiakkaalla 21 alueellisesti jakautunutta toimipistettä ympäri Suomea; pääkonttori Helsingissä. Tarvittiin ATK-tuki ja ylläpito joka kattaa koko Suomen. Työasemia yhteensä n. 60 kpl vuonna 2005.

Tarvittiin tehokas ja varma tapa tarjota ATK-palvelua koko Suomen alueella. Ratkaisuksi valittiin Remoteus -etätukiohjelma jonka loppuasiakkaat latasivat omalle koneelleen web-sivuiltamme. Remoteus on SSL-salattu etätukiohjelma. Loppukäyttäjä avaa oman Remoteus-yhteytensä, kertoo kertaluonteisen 4-numeroisen PIN-koodin Service Deskillemme jonka jälkeen pääsemme operoimaan konetta.

Olemme toimittaneet loppukäyttäjien työasemat vakiomallistostamme. Viankorjaus tuttujen laitteiden parissa on nopeaa. Noin 80 toimitettua PC- ja kannettavapakettia vuoden 2011 loppuun mennessä.

ATK-palvelusopimus

Asiakkaan kanssa solmittu palvelinylläpito- ja mikrotukisopimus on ollut voimassa vuodesta 2006 alkaen. Vuodelle 2013 allekirjoitettiin kiinteähintainen ATK-palvelusopmus kattaen laajasti organisaation ICT/ATK-palveluita.
 

Ennakoiva ylläpito

Olemme investoineet ylläpito ja tuki-työkaluihimme vuoden 2011 aikana n. 40 000 €. Nyt voimme tarjota ennakoivaa (Proactive) ylläpitoa jossa viat korjataan jo ennen kuin loppukäyttäjä edes huomaa.

Miten se on mahdollista?

Kysy lisää ennakoivasta Proactive ylläpidosta

Kysy lisää:
myynti(at)tukikomppania.fi